laupäev, 20. oktoober 2007

Mul on täna sünnipäev

Mul täna sünnipäev. Võite mulle õnne soovida.

Fotod on tehtud noorte abielupaaride kodugrupis, läksime just teisele aastaringile. Kes järgmine aasta on planeerinud abielus olla, siis olete oodatud! 2008. aasta sügis pooldume.






Ülesanne:
Vaata mitu inimest ühispildilt üles leiad. Kas 7, 8 või 11?
Õige vastus = 569 + 346 - 904



Sain muidu 23-aastaseks. Päris karm, ise ka ei usu. Kusjuures, kui olin teismelisekriisis, siis olin mitu aastat emo-melanhoolias ja arvasin, et ega vanemaks ei elagi... ainus tingimus oli see, et kirjutan enne kabelimatsu bestselleri.

Õnneks saab elus bestsellereid edasi lükata.

16 kommentaari:

kukupai ütles ...

Palju õnne siis!
Ma millegipärast arvasin, et Sa vähe vanem oled, nii 30 ligi....

m2rtsaar ütles ...

tänud.

kuid ei
ma mitte
vana peer
veel ole.

Liis ütles ...

Palju, Palju õnne!
Loodan, et see aasta on täis Jumala armastust!

Taavi ütles ...

Palju õnne minugi poolt. Suvel tähistame siis minu vanaks peeruks saamise sünnipäeva.

Maria ütles ...

Suured suured õnnesoovid!!!

Liana ütles ...

Minema joosta on aastate komme,
tagasi vaatamata, eilne jätta,
aga mõtle, et iga järgmine homme,
elult vaid parimat võib võtta.

Just nagu sinu kakskümmend kolm
üks väga huvitav number,sa tead,
saatjaks siis päike või kruusateetolm,
sõltuvalt,olid siis paha või hea.

Tänane hommik oli ju eriti ilus,
nägid - päike tõusis varem ja lendasid linnud,
ehk algav päev ongi kauneim su elus,
iseenda astutud rajal, lennatud lennul.
Luba, et naeratad igale päevale,
isegi vihma kui valinal sajab,
sületäis rõõmu anna südamele ja hingele,
niimoodi lihtne kanda õnne oma rajal..

On nii palju, mida meenutada, millest unistada,
kuid elu on üks tohutu rutt,
selles kiiruses ei tohi aga unustada-
elu- see ongi me enda loodud muinasjutt..

Tuleb julgeda luua, endale võimalusi anda,
isegi pilvede vahelt päikesekiiri leida,
õnn on osata andestada, soojust südames kanda,
teada, et iga raskus võimalust peidab…

Nõnda Sinule ma soovin,
ainult parimat järgmiste aastate real,
täitugu väikesed, suurimad soovid,
olgu hinnatav halb, olgu väärtuslik hea!

Palju õnne ja rohkemgi veel:)

m2rtsaar ütles ...

oo, mis kaunis pooesia.

ja päev jätkub,

Mia ütles ...

Liblikaid kõhtu, kommi suhu, kallistavaid käsi ja kedagi, kes muhu peale puhuks! Palju õnne, Märt!

m2rtsaar ütles ...

aitäh, et te eile, täna ja homme olete olemas olnud!

mari ütles ...

Palju õnne minu poolt ka :)

valgeseelik ütles ...

Palju-palju õnne, armastust ja tervist Sinu ellu ja Sinu lähedastele.

Millegipärast tundub mulle, et oled ümbritsevatele inimestele päikese eest, palju päikest Sinu enda päevadesse!

Usun, et saad teistelt tagasi seda, mida ise maailmale kiirgad - armastust ja soojust.

Südamlikud õnnesoovid !

Karuema ütles ...

Palju õnne Märt :)
Mul oli paar päeva enne sind synna, nii et yhes tähtkujus :)

Anonüümne ütles ...

head uut aastat! :)

Anonüümne ütles ...

"Ära tee kunagi midagi niisugust, mida sa ei saa olematuks teha.

Aga kui sa ei tee kunagi midagi niisugust, mida sa ei saa olematuks teha, siis lõppude lõpuks ei tee sa midagi."


Anne Tyler, "Aastate redel"


parimate süünipäevasoovidega Kaug-Idast,

Leelo Maarja

m2rtsaar ütles ...

aitäh inimestele lähedal ja Kaug-Idas.

miramis ütles ...

palju õnne tagantjärele!