pühapäev, 21. oktoober 2007

Toolile istub Salvestusruumi Mari!

Aeg on istuda pühapäevasele blogitoolile järjekordsel lugejal. Seekord on tegemist Salvestusruumi Mariaga. Ta on neiu Saaremaalt, kes jaotab oma mälu salvestusruumideks, kus ta aeg-ajalt ikka reformib pähejäänud muusikat. Lisaks sellele räägib ta ka kärbestest, kes lendavad pudelites ja kõigest muust elulisest... Teretulemast toolile, Salvestusruumi Mari!

Kes sa oled?
Mari olen. Mustikas, nagu mõned mind kutsuvad. :)

Sinu pere ja muud loomad

Üles olen kasvanud armastavas kuueliikmelises Saaremaa peres, kuhu kuuluvad lisaks minule veel mu noorem õde ja kaks väiksemat venda ning ema ja isa. Vahelduva eduga omame ka kassi ja/või koera. Hetkel esindab loomariiki kass, kelle nime ei olegi täpselt paika pandud. Kui ta väike oli, siis hüüdis isa teda nimega Geopissak (vihje: loe tagurpidi :P), ent hetkel on ta siis kas lihtsalt Ssak või vahel endiselt Geopissak.

Millest oled (olnud) sõlt
uvuses?
Eks igasugu veidraid ja lühiaegseid sõltuvusi on ikka aeg-ajalt olnud. Need on tavaliselt mingid imelikud külgetulnud harjumused, mis mõne aja pärast õnneks kaovad (või kaotan ma nad ise sunniviisiliselt). Aga kui rääkida hetkel valitsevatest "sõltuvustest", siis üheks on kindlasti naermine. Ent minu puhul on sellega natuke ohtlik värk, sest kui ma naeran hakkavad millegi pärast teised ka naerma...
Laulmine on üks tegevus, ilma milleta oleks elu raske ette kujutada, niiet selle saab ka sõltuvuste alla liigitada. Hmm, ja kakaojoogist olen samuti sõltuvuses, aga ma ei tea veel, kas see on mööduv või jääv nähe.

Kuid üldiselt ja alati sõltun Jumalast.

Räägi üks kurb lugu

Kurb on see, kui inimesed tõelist Elu mittetundes teevad igasugu lollusi ning sageli saavad haiget just süütud kõrvalseisjad. Näiteks kurvastab mind väga-väga, kui lapsed peavad kasvama purunenud perekondades ja elama elu, mida nad ei ole ära teeninud. Inimeste isekus ning puhta armastuse puudumine suhetes suudab korda saata palju halba. Kahjuks ei saa asjaosalised sellest ise aru või pole nende jaoks olema väljapääsu. Nojah. Siit jõuame järelduseni, et kõik vajavad Jeesust. Kurb, kui elatakse nagu kärbes avatud pudelis. Väljapääs on täiesti olemas, aga tee sinna on liiga kitsas ja lihtsam tundub leppida pudelisse jäämisega.

Millised laulusõnad on sul peas?
Lauludega on mul selline lugu, et tähtsustan sõnumit väga. Hea meloodia käib ka asja juurde, ent tekst on määrava tähtsusega. Seetõttu jäävad laulud mulle suhteliselt lihtsasti pähe ja aastatega on kogunenud tubli hulk laulusõnu, mis on kas osaliselt või täielikult peas. Vana rämpsu vahetab mu aju juba mõnda aega kiire hooga uute ja väärtuslike sõnade vastu. Kuna minu muusikamaitse on viimase aasta jooksul põhjalikult muutunud, siis on, mida reformida. Igasuguseid mõttetusi enam pähe kinni ei võta. Uus reps koosneb peamiselt kristlikust muusikast, aga ka mõnedest väga hea tekstiga ilmalikest lugudest. Koorilauljana tuleb ette sedagi, et mingisuguseks konkurssiks või laulupeoks on vaja laule pähe õppida ja nii on mu ajus neilegi eraldi salvestusruumi usaldatud.

Kes sind närvi ajab?
Vot närviminemine on üks asi, mida ma tungivalt väldin. Ma olen mõistma hakanud, et päris õige ei ole esimesel võimalusel ärrituda, vaid panna ennast pigem teise inimese olukorda. Kunagi ei või ju teada, miks keegi käitub just nii, nagu ta parasjagu käitub, või miks ta on iseloomult selline, nagu ta on. Hukkamõist (mida ärritumine kahtlemata väljendab) ei kuulu kasutuskõlbliku poliitika hulka.

Kaks tõde ja üks vale

* sündisin Saaremaal
* mu lemmik söök on arbuus
* mul on kaks toakaaslast

Järgmine toolileistuja saabub 28.oktoobril. Ta kannab nime Mirjam ja ta ütleb, et ta veri jaotub kolmeks: Tartu, Soome ja Belgia. Ühtlasi on ta Salvesti tehases kurke purki toppinud... jääme selle blogilugeja elulugu põnevusega ootama!

Ka sina oled oodatud tulema toolile... aidates sellega Märdil võidelda tema minakesksuse vastu ja rääkides maailmale, mis sorti inimene oled. Et pühapäevatoolile pääseda, loe postitust
"Aidake mul blogida!"

Eelmised pühapäevad:
Toolile istub Nabanööri Andrus!
Toolile istuvad õed Liis ja Iiris!
Toolile istub Märdi Sõber!
Toolile istub Hunt Lammas!
Toolile istub Legendi Maria!
Toolile istub Luule Liana!
Toolile istub Taskurätiku Maria!
Toolile istub Trak Peeter!
Toolile istub Kala Kats
!
Toolile istub Eesti Naine!
Toolile istub Pirita Ott!
Toolile istub Kopteri Anniki!
Toolile istub Beethooveni Kristi!

Kommentaare ei ole: