laupäev, 5. mai 2007

Eesti mees Londonis

Kuigi mu fotokas on praegugi taskus ja pungis fotodest, ei saa siiski yhtki neist jagada. (Nagu n2ha, ka t2pit2hti mitte kirjutada). Olen Londonis, s6prade korteris, esimest korda netis. Pubid tuksuvad ymberringi...

Nagu alati - kui oled uues kohas, n2ed palju uut. Ja palju oleks jagada. Siis olgu sul tarkust pidada suud ja r22kida vaid oluliseimat. Nyyd pean pidama pausi minagi ja m6tlema...


T2navad on siin t6esti nagu megacitis. Segased ja noored. Kogu Euroopa seiklejate kogunemispaik.


N2en t2naval teismelist poissi, kes yritab seljakotti r88vida. Siis aasiakat 2rimas p2ikeseprille. Siis noort tytarlast, seljas seelik - selle alt v2lja turritamas kaks jalga, m6lemas pikad-pikad 6mblused. Niit ikka pehme naha all sees... Ja viimaks - nagu ka Maq eelmise postituse kommentaaris kirjutas: maailmal6pukuulutajaid. (Yks iiri aktsendiga tsiteeris Peetrust, piibel k2es)


Ma ei tea, kas see on Risttee koguduse m6ju, aga iga samm, mis ma olen t2navatel teinud, kysin ma endalt yha uuesti ja uuesti - kuidas peaks kirik siin k2ituma. Sest siin on t6esti grazy. Hillsong on arvatavsti nagu n6el heinakuhjas, hyydja h22leks... Hulle kirikuid on aga juurde vaja... v6i see t6eline Elu, mida mina usun, et saab vaid Kristusega, j22b selles maailma suurlinnas elamata.


Stressist

Muretsemine on yks mu lemmikteemasid. Depressioon ka... Olen alati arvanud, et Eesti on esirinnas.... Ega ikka ei ole!

Tule Londoni ja sa n2ed, milles peavad inimesed siin elama! Olgu siin fancilt vanamoeline ja stiilne... Mure on nii t88kohtade kui kriminaalsete t2navate p2rast.

N2iteks kuulsin t2na loo sellest, kuidas g2ngid v6tavad siin uusi liikmeid nii vastu, et lasevad uutel tulijatel leida keegi plika ja ta 2ra v2gistada ning see video peale v6tta. Hiljuti aga t6i politsei siinsetele t88tajatele hoiatuseks selle: "2rge n2idake vastutulevatele autodele, et neil tuled ei p6le!"

Sellep2rast, et... selles-samas autos v6ib istuda j2rjekordne g2ngitahtja. Tema ylesandeks: leida esimene inimene, kes talle plingib - et nagu aitaks v6i nii - teda siis j2litada ning viimaks 2ra tappa.

Ja meie veel ytleme, et Eestis on ohtlik ja 2rge Tallinna minge.

(ps. vanglad on t2is, uusi vastu ei v6eta... ja Greta 6de Sara ytles, et inimesed on just sihukesed see2rast, et nad on unh2ppyd. kurvaks teeb inimest aga langev majanduslik seis)


Mis saab edasi?

Homme tahaks minna Hillsongile. 8eldakse, et see on yks k6ige tuntum kogudus maailmas (vist noorte seas eriti), mis nagu healoomuline viirus, levinud ja sirutanud oma karvase tundla pea igale mandrile. Kuigi ma ise suur muusikaf2nn ei ole - hillsong aga sellele r6hub - tahaksin seal homme 2ra k2ia.

Speakers corner. Raudselt. Et mu bakat88 on just kantslikommunikatsioonist, siis see on nagu rusikaauku. Minna parki, teha jutlustajatest pilte ja neid analyysida. See on minu jaoks paradiis!

Kui mingi inspiratsioonipuhang peaks ka mind valdama, pean ka ise k6ne, heh. (minu teada olla seal k6nelnud ka Lenin ja Marx, miks mitte siis minagi...)

Teisip2eval olen tagasi. Saame oma kohvri ka tagasi... sest tead, see kadus 2ra... Elagu Ryanair! Ja nad ei anna seda tagasi enne, kui siit minema l2heme.
Kuigi minus pole sydametunnistust neilt nyyd kompensatsiooniraha kysida (sest kohvri eest me maksma pidime), peaks seda vist siiski tegema. Greta on olnud k6ik need p2evad ilma riieteta, sinna j2id ka meie v2ikesed kingitused ja ausalt-8eldes, mingi osa ka meie v22rikusest.
T2na olla maailma-ajaloo rahaliselt suurim poksimats.
+ Kate Moss ja Chris Martin on mu naabrid

3 kommentaari:

Liis ütles ...

London tundub päris karmi paigana.
Kas sulle ainult halba räägitigi või?
Ma tahtsin sult juba enne küsida, mis su esimene lemmiklaul siis on? Ma koguaeg unustasin.

Maria ütles ...

Celin Dionilt vist oli midagi Märdi esimene lemmiklaul ;)

Aga Londonist... Mulle meeldivad reisikirjad kus räägitakse sellest millest kuskilt mujalt kuulda pole.

No või see ei hakka silma.
Iga inimene näeb asju oma mätte otsast ja oma moodi. Minuarust on see põnev kuidas erinevad inimesed näevad näiteks Londonit erinevate nurkade alt.

m2rtsaar ütles ...

"My heart will go on" (C.Dion)
Aga selles on ka oma ports irooniat.

Londonist olen viimaks tagasi. Tegelikult, see on super, kui sa ei ole seal kui turist, vaid kui kellegi sugulane!
Reisikirju ma siin blogis kahjuks avaldada ei jõua, liiga palju kogetut...

Aga ehk saan teha mõne postituse, kus on foto ja siis mingi laiem teemadering.

PS. Maria, lubasin teha ju ka mu webikonsultant Taavi blogiraamatust ühe postituse. Sedagi pole jõudnud.

Aga tore on olla tagasi!
Ja Eesti on ka väga ilus!
Olge rõõmsad!