teisipäev, 1. mai 2007

Mind ei tahetud superstaariks! Miks?!

Veel enne kui ma saan jätkata seeriat - Jõgevale kogunes üle 500 noore! - pean ma teieni tooma ühe traagilise sündmuse. Nimelt selle, et mind otseses mõttes killiti superstaaride kohtunike poolt... ja telekasse ka ei lastud! Nüüd õnneks sain videomaterjali, kus ma ikkagi sees olen.

Tänage GoingUpi videomeeskonda, eesotsas Craig Hamerit!

5 kommentaari:

Liis ütles ...

Minu arust oleksid sa pidanud küll superstaariks saama, kuigi Going upil on sind vist natuke rohkem vaja.

Ott ütles ...

Vabandust, aga ma naersin laua alla end, eriti lõpu osas.
Siis tekkis mingisugune kahtlus, et ota-ota, midagi on siin videol mäda.

Nüüd ütle ausalt, sa tõesti käisid ja irvitasid neile näkku?
Ja kui sa tegid seda tõesti, siis...
kohutavalt suur aplaus sulle, sa oled julgem, kui arvata võis.

m2rtsaar ütles ...

:)

Ott ütles ...

Muideks, oli teil väga igav, et seda tegite?

Maria ütles ...

Ma olen lihtsalt sõnatu... See oli lihtsalt nii hea!!
(Maria on ka koos kontoriseltskonnaga laua all kõveras naerust.)