neljapäev, 31. mai 2007

Tasuta plaat blogisõpradele

Nagu ma varasemas postituses "Mida ütleksid sina stressis sõbrale?" lubasin, siis käes on aeg pärjata neid blogilugejaid, kes oma panuse andsid ja kommentaari kirjutasid. Teie abil tehtud motivatsiooniCD oli Tartu üliõpilaste seas ülimenukas!

Iga päev pidi plaate juurde kõrvetama... täna jäi kaks inimest ilma ja esitasid tellimuse. Jee-haa!

Aga teile, te kuraditosin stressileevendajat, tahan anda tasuta plaadi!

1. Liana
2. Ott
3. Taavi
4. Liis
5. Liis (2)
6. Annika
7. Rebeka
8. Maria
9. Tuuli
10. Annimanni
11. Ardo
12. Krimi
13. Jadeii

Kirjutage mu e-mailile: m2rt@goingup.ee
Lisage: Ees- ja Perekonnanimi
Vajadusel koduaadress. Sest kui elate Tartust väljas, saadan postiga!

Aitäh, et olite osa Sessi-Stressist, muutes ainuüksi isiklike näidete kaudu tudengite ränka ja rasket mure-elu. Loodan, et naudite seda CDd... ma ise olen seda kuulanud juba 4-5 korda. Heh. Olge tublid!

Plaati saab tellida ka aadressilt http://stress.risttee.ee

5 kommentaari:

Maria ütles ...

Aitähh, Märt! Kuulan praegu plaati ja mulle meeldib. :D

m2rtsaar ütles ...

Maria, sina oled kaasautor. Kaifid iseennast:)

Maria ütles ...

No kui päris aus olla siis oli nii naljakas kuulda oma mõtteid sellel plaadil :)
Aga sellise plaadi mõte on igati kiiduväärt tegu.
Sa oled millegi suurega hakkama saanud. Muide mulle tundub, et sa teedki suuri tegusid. :)
ma olen alati sellised inimesi imetlenud kes endast jälje jätavad.

m2rtsaar ütles ...

ait2h Maria!

PS. sinu suutlikkus peegeldada mind siin blogis (siis kui ma kurtsin, et nii paljud ytlevad "ei") oli yks k6ige j6uduandvamaid asju minule m88dunud n2dalal!

sa nagu teadnuks, millest ma l2bi l2ksin. (m6ne m6istmisest on rohkem kasu kui teise soovitusest)

Maria ütles ...

:)