kolmapäev, 30. mai 2007

Jee! Mul sünnib tütar!

Eesti naised sünnitavad viimasel ajal väga kõvasti. Vähemasti Tartu toomel... nõnda siis olin ma kohustatud minema koos oma raseda soome-rootsi naisega onkoloogia kliinikusse, kus pärjati meid teatega: "Teil sünnib tütar!"

Tõestusmaterjali tema soolisusest ma fotole ei jäädvustanud, sest see oleks liiga ropp. Ja minu tütar on juba üsna suur! (18nädalat)

(loe põnevil edasi...)

7 kommentaari:

miramis ütles ...

palju õnne!!!

Maria ütles ...

Palju õnne!!!

Muide edulugude juurde tulen ma tagasi.. Arvan, et mul on üks lugu...
Kui kunagi välja olen puhanud siis kirjutan sellest lähemalt.

Liis ütles ...

LApsed on kõige armsamad maailmas. Minu ema saab ka veel ühe, kuid poisi ja juba väga varsti. :D

ritsik ütles ...

Õnne!
Isadel on tütardega tihti usalduslikumgi suhe kui emadel, kes võtavad asju vahel ehk liiga enesestmõistetavalt.

Unknown ütles ...

Oiii...kui vahva!! Tüdrukud ruulivad!! ;)

Õnnistatud ootusaega teile!!
:)

m2rtsaar ütles ...

k6ik te olete yhed suured tydrukutef2nnid.

Olen m6nikord m6elnud, et kas mitte enamus mu blogilugejatest pole mitte naised...

mehed. kus on teie 6nnesoovid?! :)

Ott ütles ...

Mehed muigavad omaette ja noogutavad, sest nad on rahul, et perekond Saar pungub!