teisipäev, 10. juuli 2007

15 naist ja 114 toru

Tulin koju, küüned mustad. Naine tuli koju, käed kummilõhnased. Kumbki tegi oma tööd... mina panin kokku kanalisatsioonitorusid. Greta vaatas rasedaid naisi, seestpoolt. Mina 114 toru, tema 15 naist.

Tegelikult oleme väga sarnased. Tema on perearst günekoloogi kohustega, mina wannabe-keevitaja linditööl. Nagu juba varasemalt öeldud, maailma ühes õnnelikuimas riigis, Soomes.

Tulemused aga olid sobivad. Mina panin kokku 114 toru. Greta 14 naist. Aga tead, need torud ja need rasedad naised on sarnase ümbermõõduga, 1000 millimeetrit.

Päeva tipphetked

1.1. Kummikindanaise
tipphetk oli see, kui ta leidis ühel naiselt, kes on hästi kaua püüdnud rasedaks jääda, aga mitte ei ole õnnestunud... ja arstid ka enam ei julgend loota, et temast beebit tulla võiks... kui siis kummikindanaine tema kõhust siiski pisikese südametooni leidis.

1.2. Torumehe tipphetk oli see, kui ta oli tegemas umbes 50ndat toru. Pannud rõhkmutrikeeraja oma kohale, lükkas ta toru pikki metall-linti minema. Lint hakkas hõbedaselt läikima, toru ujus eemale... vastu tuli kummist ribakardin. Ja just sel hetkel, kui toru nr 50 sealt läbi vajus hakkasid päikesekiired halli tehasehoonesse paistma. Vihma asemele oli tulnud päike. Torumees tundis end õnnelikuna, sest oli äsja ühe toru teinud õnnelikumaks. Saatnud ilusasse kohta...

Päeva mõõnahetked

2. 1. Kummikindanaise
mõõnahetk oli siis, kui ühe lapse südametegevus jäi leidmata. Kuigi see noor naine püüdis oma kurvastust varjata, jäi see siiski kummikindanaisele silma ja kurbus levis ka temasse.

2. 2. Torumehe mõõnahetk oli siis, kui ta seisis torusuruja juures (see on selline rõhu peal töötav ratas, mis nupuvajutuse peale tuleb laest alla, eesmärgiga toru tugevasti metallkaane sisse suruda). Ta vajutas nupule ja suruja hakkas alla tulema... Samal ajal seisis torumehe selja taga tehasetööliste esindaja Roger Svanfors (ühtlasi äi, kellele oleks vaja head muljet jätta).
Suruja tuli üha allapoole ja allapoole... mida aga torumees ei märganud, oli see, et toru seisis pisut kõveralt. Ja juhtus nii, et suruja pressis toru ühe külje lömmi.
Torumees lootis südamest, et Roger seda ei märganud.

Olge tublid!

7 kommentaari:

Triin ütles ...

Tempo on kasvanud. 60-lt 114-le. Hea töö.

m2rtsaar ütles ...

ja täna 125'le:)

Maria ütles ...

Wow!!! Tubli!!
Varsti peaks hakkama välja kujunema ka õiged töövõtted. Neid tasub teiste pealt piiluda.
Lugesin eelmisel nädalal Jack Londoni "Martin Edenit" ja seal oli lõik kus Martin läks pesumajja tööle ja seal õpetati talle kohe alguses selgeks õiged töövõtted. Nedega kulutas ta palju vähem aega ja energiat.

Muidugi pole see mingi uudis. Ma teadsin seda varem ka, aga lihtsalt tekis seos...

Maria ütles ...

Vigade parandus-Tekis asemel TEKKIS*

m2rtsaar ütles ...

m6tlesingi nendest t88v6tetest kirjutada:) neid on ysna palju:) aga ehk tyytab see toruteema...

Maria ütles ...

Mulle on põnev teada saada kõikidest asjadest mida ma ei tea. Minupoolest võiksid kirjutada. Aga ma tahan niikuinii alati kõigest teada saada.
no ja teine asi on loomulikult see, et see on sinu elus praegu väga tähtis. No ja millest siis veel muust kirjutada.
Nojah.. ma ise olen ka oma reisikirjade kohta sama mõelnud ja varsti on plaanis personalijuhi töö kohta hakata ühtteist kirjutama kuigi ma kardan, et ma ei tohiks seda vist väga teha. Aga noh midagi ikka. See ju uus asi minu jaoks ja viimasel juuli nädalal hakkan ma sellega kohe päris tõsiselt pihta.
Uhh.. hirm on nahas küll...

m2rtsaar ütles ...

kyll k6ik hästi läheb:)