kolmapäev, 4. juuli 2007

Meelis Orgusaar, oled kangelane!

Kuigi ma teen eestimaalolles kõikvõimaliku, et tulikollase Suvereporteri tiraaži madalana hoida, siis nüüd, kui olen pooltuhat kilomeetrit telemastist eemal... mida ma näen! Kohtusin turvakaamera vahendusel eilse päeva kangelasega... Meelis Orgusaarega.

Sa konstaabel lühikese suuga, aga suure teoga!

Kes veel ei tea, siis juhtus nii, et ühes maailma kõige töökindlamas autos, Hondas, istus üks 46-aastane hull mees. Eks ikka Tallinnas.

Venna segane mõttemaailm väljendus ka autosõidustiilis, mispeale üks politseinik hakkas teda jalgsi ja üle ristmiku taga ajama.

Kaabakas aga pani Narva mnt pidi edasi... ja veel vastassuunas! Terve jõetäis autosi sõitmas muudkui vastu... Aga just siis, kui masin kurvis oli, jooksis see mees, Meelis Orgusaar, kindla sammuga autokaabaka kõrvalistuja ukseni.

Nagu A-rühmas.

Noor politseinik tõmbas sõitva autoukse lahti. Samal ajal kui see kurvi tegi. Hüppas sisse ja tegi hullu onu kahjutuks.

Eriti hämmastav on aga see, kuidas ta seda ise meenutab! Ei olnud seal mingit läänelikku haipi ega kangelasjutu loomist. Intervjuus räägib tagasihoidlikult, ilma ühegi egopaituseta:

"Siis ma jooksin politseiautost välja,
sisenesin rikkuja autosse, kõrvalistuja poolt.
Keerasin süüte välja,
peatasin sõiduki."

Ja nii oligi kogu lugu, tema arvates. Teate, mulle meeldivad sellised eesti kangelased!

Kui tahad, vaata manuaal-turvakaameraga tehtud video sellest vingest juhtumist. Mina igatahes peaks tänaste kangelastegude jaoks magama heitma, aga jah... uni läks ära (on 01:30).

Kommentaare ei ole: